14.08.2015

#CzytamSobie odcinek 1












Swoim dzieciom czytamy codziennie, a sobie?
Zobacz, co czytam sobie w sierpniu.

Od kiedy jestem mamą 3 cudownych, a także niezwykle aktywnych dzieciaczków, mam coraz mniej czasu na swobodne czytanie książek. Nie ma opcji "teraz usiądę i poczytam". Po książkę sięgam przy karmieniu bobasa, w samochodzie (nie za kierownicą;)) i oczywiście w WC (znam tylko 1 - słownie jedną - osobę, która nie czyta w toalecie). 


Mój plan minimum zakłada 1 książkę w miesiącu. Nie zawsze mi to wychodzi, czasem uda się więcej. Powieści, biografię, kryminały, poradniki.

Na wakacje najlepsza Chmielewska i jej komediowe kryminały. Lektura lekka, łatwa i przyjemna. Tym razem na tapecie "Romans wszech czasów". Jak dla mnie w sam raz do czytania przy karmieniu ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz